Αναζήτηση Αναρτήσεων

Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΠΡΟΣ ΠΡΥΤΑΝΗ ΓΠΑ ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΩΣ MASTER

Με αίτησή μου σήμερα 14/07/2009,πρός τον κ. Πρύτανη του Γεωπονικού Πανεπιστημίου της Αθήνας , δηλαδή 27 χρόνια μετά, ζητάω να μου αναγνωρισθεί η ισοδυναμία του πτυχίου που έλαβα, με το,
Μaster Science in Agricultural Engineering και Master Science in Agricultural Sciences
όπως δικαιούμαι. Κάποιος, έπρεπε να κάνει την αρχή. Την κάνω εγώ , και θέλω να πιστεύω ότι θα ακολουθήσουν χιλιάδες συνάδελφοι !!! Να σπάσει έτσι το "απόστημα" της σιωπής, και του ..."ναι μέν, αλλά". Εφόσον το δικαιούμαι θέλω να το πάρω !!!. (Υ.Γ Η αιτιολογία που αναγράφω στην επιστολή είναι πραγματικότητα-απλά συνέπεσε )......δες ολόκληρο το άρθρο...........

ΜΙΧΑΗΛ Ν. ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣΓΕΩΠΟΝΟΣ & ΟΙΝΟΛΟΓΟΣΜ Ε Λ Ε Τ Η Τ Η Σ Ταχ. Δνση Γαλαναίων 3- ΤΚ. 27300Γαστούνη Ηλείας τηλ & fax 26230/ 34.178Κινητό 6944/ 580.260e-mail agrocenter@gmail.com Γαστούνη 14 / 7/ 2009



ΠΡΟΣ - κ. Πρύτανη
Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθήνας
Ιερά Οδός 75 -ΑΘΗΝΑ -


κ. Πρύτανη ,

είμαι ιδιώτης ελεύθερος επαγγελματίας, Γεωπόνος Μελετητής και Οινολόγος (από το 1982) .

Προκειμένου να ενταχθεί η επιχείρησή μου, σε αναπτυξιακό πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, χρειάζεται ο φορέας, ή να είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος , ή master με κάποια χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας επί πλέον .

Επειδή τα χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας τα υπερκαλύπτω, θα παρακαλούσα όπως, σύμφωνα με τον Εσωτερικό Κανονισμό του Ιδρύματος (Α.Γ.Σ.Α ), (ΦΕΚ 165 (τ. Β΄ 16.3.1990), άρθρ. 26, περ. 2) , μου χορηγήσετε βεβαίωση, που να αναγράφει ότι είμαι κάτοχος Μ.Sc. ή ότι το πτυχίο που έχω λάβει είναι ισοδύναμο με Μ.Sc. in Agricultural Engineering και M.Sc. in Agricultural Sciences
(αριθμός πτυχίου 3232/14-4-1982, αριθμός μητρώου 4590) ,
ή οποιαδήποτε άλλη ανάλογη διατύπωση θεωρείτε ότι θα απέδιδε καλύτερα τα παραπάνω.

Παραμένω στη διάθεσή σας, για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία

Μετά Τιμής

Ο Αιτών
Μιχαήλ Νικολάου Αντωνόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: